2012. december 22., szombat

Boldog Karácsonyt!


Ha nem bánjátok, - és miért bánná az a néhány ember, aki még hűségesen erre jár, ugye? :)) - megmutatom az idei karácsonyfánkat. 
Idei és egyben első, ugyanis még soha nem állítottam fát karácsonykor. Furcsának tűnhet (és most, hogy ez elkészült, nekem is furcsa), de mivel mindig otthon töltjük az ünnepeket, eddig nem éreztem késztetést, hogy az ünnep hangulatát az éppen aktuális albérletünkben is megjelenítsem. Persze sokszor közrejátszottak a cicák, vagy épp a helyszűke, de ezek igazán csak jó kifogások voltak.

Vicces, hogy ezt az igazán helytakarékos megoldást, épp az eddigi legnagyobb helyünkön valósítom meg, de amióta láttam ezt a falra szerelős, faágas verziót, teljes a szerelem. Mintha mindig is erre, ilyen hangulatra vágytam volna, egyszerűen imádom! :)
A díszek egy része nem is karácsonyfa dísz, hanem kedves alkotótársak munkái, de azt hiszem ennél remekebb helyre nem is kerülhettek volna.




Most hazautazom, és remélem néhány nap múlva nem arra fogok visszajönni, hogy egy-két igazi cica is megpróbálkozott a fára mászással. ;))

Boldog Karácsonyt Nektek! :)

6 megjegyzés:

á írta...

Nektek is nagyon boldog ünnepeket.
Gyönyörű és ízléses a "fátok" :D

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Kellemes Ünnepeket kívánok!

orsolya vanessza kiss írta...

Boldog Karácsonyt Neked és Szeretteidnek is! :)


Tök jó lett a fa, és milyen csodás ötlet! :)

de.. a jövőire én is szeretnék majd felkerülni :) :) :)


vanessza

Vívó-Aszódi Melinda írta...

köszi szépen lányok! :) remélem nektek is jól telt!

most jöttem vissza és a fa épségben van, a cicáim nagyon rendesek voltak! :))

vanessza, ennek én is örülnék!!! ;))))

dyna írta...

zseniális ez a megoldás, teljesen oda vagyok! :)

boldog karácsonyt kívánok és persze egy csuda jó és sok jó ötlettel és lelkes vásárlóval bővelkedő vidám új esztendőt! ;)

Vívó-Aszódi Melinda írta...

örülök, hogy tetszik!
köszönöm szépen! :)